GOOD WINE. 10 років. Закохані

Share on Facebook

"ЗОРЯНА, ЗАПРОШУЄМО ТЕБЕ НА ДЕСЯТУ РІЧНИЦЮ…"
ЯК ДЕСЯТУ? ЦІЛЕ ЖИТТЯ! АЛЕ Ж ТАК І Є: ЦІЛЕ ЖИТТЯ. ХІБА ЛИШ ДЕСЯТЬ?

unnamed

Київ має честь містити на мапі локацію по вул. Мечникова 9, що більше за ритейл. Таке місце, що можна безкінечно порівнювати із лондонським Gedonist Wine в частині алкоголю, віденського Merkur Hoher Market в частині асортименту, чи всесвітнього Eataly в частині атмосфери. Та чи треба? Щоразу повертаючися з мандрів світом, куди забігаємо перш за все? У свій, рідний, Good Wine: за хлібом, порцією бездоганного пуроверу чи квітами коханій людині.

unnamed-2

Звучить утопічно, так. Особливо, якщо помножити на фінансові обставини більшості містян. Проте феномен цього магазину вказує на оптимістичну картину. Картину, що, аби отримати кращий продукт чи сервіс, не обов'язково бути нафтовим, ой, нафталіновим олігархом. Прайс на каву всюди приблизно однаковий. А от на відчуття – ні.

unnamed-3

Я давно стала прибічником теорії, що саме заклади громадського харчування відображають зв'язки в певному визначеному суспільстві. Проявляють не лише гостинність і вподобання більш-менш однорідного кола жителів, а й впливають безпосередньо на комунікацію, відкритість, родинні традиції. Так-так, аж так далеко.

unnamed-4

То чи слід дивуватись, що, проходячи у вікенд залами Good Wine, ви можете стріти працівника, який у власний вихідний привіз на роботу сім’ю, включно із немовлям? Чи вдягнених у невимушене “домашнє” зірок телебачення і світської хроніки? Чи ледь чутну робочу зустріч сильних світу цього?

unnamed-5

Адже мова йдеться про локальну екосистему. А тепер пропоную зануритись в історію. Як ця система виросла? З чого постала?

  1. Магазин вина й алкоголю Good Wine, що спершу займав меншу будівлю навпроти. Саме тут із часом з’явився невеличкий закуток із розфасованими томатами черрі, сирами і бакалією. Тоді лиш це вказувало на першочергові амбіції власників стосовно фермерських і органічних продуктів.
  2. Good Wine переїжджає в більше приміщення і починає метр за метром віддавати все більші площі під їжу.
  3. Тут працюють ресторан і кафе із родини Сергія Гусовського. Ресторан в залах самого Good Wine так само управляється компанією Гусовського.
  4. Разом із розширенням асортименту їжі додаються точки із флористикою, домашнім декором.
  5. У якості бренд-шефа на роботу заступає Володимир Ярославський. Good Wine отримує власну кулінарію та лінійку продукції (як-то паштети, гуакамоле і майонез).
  6. Володимир Ярославський стає шефом оновленого ресторану, відтепер – Lucky, який входить в родину магазину.
  7. Пекарня проходить ребрендинг і стає Bakehouse.
  8. На місці дегустаційної точкий Yellow Place постає кав’ярня із такою самою назвою й глибоко ідейним підходом до кави.
  9. Магазин проголошує зацікавленість в розвитку чайного напрямку і працює в цій сфері. Починає імпортувати особливий грузинський чай.
  10. Паралельно із усім цим Good Wine проводить низку заходів: фермерських фестивалів, Kyiv Wine, Whisky Dram.
  11. Запускаються сервіси: персональний помічник і нещодавно – доставка.
  12. Відкривається суші-корнер.
  13. Сезонно працює станція морозива власного виробництва.
     

unnamed2

Імовірно, я щось упустила, адже писала по пам’яті. Імовірно, я щось упустила навмисно, аби хтось продовжив список. Та що я хочу сказати напевно, так це те, що подібні проекти заслуговуються не пунктами в переліку, а руками й серцями людей, які над ними працюють і втілюють ці і ще три мільйони пунктів.

І наостанок, 24 листопада (п’ятниця) з 19:00 Good Wine запрошує гостей на благодійний вечір “10 років закохані”. Деталі!

Ми – будемо. А ви?
На правах поваги.

Текст, фото: Зоряна Нагребельна

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!