Промовиста тиша Чарлі Чапліна

Share on Facebook

В ЕПОХУ 3D ТА БЛОКБАСТЕРІВ З БАГАТОМІЛЬЙОННИМИ БЮДЖЕТАМИ ВАЖКО УЯВИТИ, ЩО НЕ В ЮРСЬКОМУ ПЕРІОДІ, А ВСЬОГО 100 РОКІВ ТОМУ, У 1917-МУ, ЧАРЛІ ЧАПЛІН УКЛАВ ЗІ СТУДІЄЮ FIRST NATIONAL PICTURES КОНТРАКТ НА $1 000 000, СТАВШИ НА ТОЙ ЧАС НАЙДОРОЖЧИМ АКТОРОМ В ІСТОРІЇ. 

IMG_5252

Режисер Альфред Хічкок казав, що «німе кіно — найчистіша форма кінематографу». Образотворчі і художні можливості стрічок без звуку були надзвичайно високі. Виробився абсолютно особливий неповторний стиль спілкування з глядачем за допомогою міміки і жестів. Виразність рухів деяких акторів німого кіно навряд чи може бути перевершена навіть у сучасному звуковому кіно.

08_wgiwwVs

Крім того, кіносеанси на початку XX століття не були повністю беззвучні — зазвичай показ фільмів мав музичний супровід фортепіано. Професія піаніста в кінотеатрі називалася «тапер». Багато мелодій з репертуару таперів того часу дійшли і до нас.

IMG_5254

А 7 грудня можна власною шкірою відчути дух початку ХХ століття: у Домі Архітектора (Київ, вул. Б. Грінченка, 7) о 19:00 відбудеться показ відомої стрічки Чарлі Чапліна «Малюк» під джазову імпровізацію піаніста Павла Ігнатьєва.

IMG_5255

До речі, саме під час монтажу фільму «Малюк» у 1920 почався процес розлучення Чарлі Чапліна з його першою дружиною – Мілдред Харріс. Адвокати Харріс намагалися заарештувати стрічку, тому Чаплін був вимушений вивезти близько 140 000 метрів кіноплівки (більш як 2000 дублів) до іншого штату. Фільм монтували в готельному номері в Солт-Лейк-Сіті.

Текст: Катерина Обертас
Фото: Інтернет джерела

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!