Ukrainian Fashion Week. #FW18-19

Share on Facebook

З 3 ПО 8 ЛЮТОГО У КИЄВІ ВІДБУДУТЬСЯ ПОКАЗИ КОЛЕКЦІЙ FW18-19. 55 ДИЗАЙНЕРІВ, 51 ШОУ, 7 ПРЕЗЕНТАЦІЙ, 7 СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ, 2 ЛЕКЦІЙНІ ПЛАТФОРМИ – 5 ДНІВ, ЩО ІЛЮСТРУЮТЬ НАДПОТУЖНУ СИЛУ УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ.

«Вже давно ми визначили свою мету: «Ukrainian Fashion Week  – це місце, де українське стає світовим». Прискіпливо обираючи бренди, що беруть участь у UFW, пропагуючи інноваційні формати, відкриваючи нові імена у світі моди, вдосконалюючи зв’язки між рітейлерами і дизайнерами, запрошуючи авторитетних представників міжнародної професійної fashion-спільноти, – ми робимо наступний крок у розвитку української fashion-індустрії та вважаємо її важливою складовою світової культури та економіки» – співзасновник та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.

#Global Ukraine

UFW-new-generation-day_1

Одна з головних місій Ukrainian Fashion Week – представляти світу талановитих українців.

UFW підтримує реальну та плідну співпрацю з міжнародним професійним середовищем заради створення нових можливостей для дизайнерів та промоції українських фешн-брендів у світовому професійному просторі.

Щосезону оргкомітет Тижня моди запрошує до Києва журналістів та фотографів провідних світових видань, стилістів та баєрів для безпосереднього знайомства з дизайнерами-учасниками UFW.

Про колекції українських дизайнерів цього сезону напишуть Vogue USA, Vogue Italia, Vogue Russia, i-D Italy, Schön! Magazine (UK), NOWFASHION France, Elle Italia, L'Officiel France, L'Officiel Russia, ZOE Magazine Italia, Fuking Young France, Pairs Project France та ін.

Покази українських дизайнерів відвідають рітейлери Luisa Via Roma (Italy), Lane Crawford (Hong Kong), Rainbowwave Showroom (UK), NANA SUZUKI Showroom (UK).  

Ukrainian Fashion Week проводить міжнародні бізнес-програми для українських дизайнерів з іноземними менторами та залучає дизайнерів до державної програми розвитку експорту.

У рамках партнерства Ukrainian Fashion Week з логістичною компанією DHL та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України під час Тижня моди відбудеться круглий стіл, на якому розглядатимуться актуальні питання імпорту та експорту, а саме — подолання бар’єрів у роботі дизайнерів.

У Мистецькому Арсеналі буде представлена також перша частина digital-проекту Fashion DNA, який відбувається за підтримки British Council Ukraine.

#Showroom 

Showroom-1

180 квадратних метрів – Ukrainian Fashion Week презентує новий формат шоуруму у  Мистецькому Арсеналі, що представлятиме 14 брендів одягу, взуття та аксесуарів: ALXNDR LEN / RYBALKO, CIRCUL, FEENCHES, GRIE, HONCHARENKO, IRARO, LONA PRIST, MARSALA, THE MONOCHROME, MARSALA, NIT.KA. SNESHANA NEKH, UK DESIGN, WHITE DOG.

Простір #Showroom матиме свою унікальну концепцію, яка була розроблена  Ігорем Мусієнком – дизайнером інтер’єру, архітектором, художником, засновником musienko studio.

Вже другий сезон поспіль #Showroom реалізовано у партнерстві з журналом Domus Design. Це український журнал із понад 15-річною історією, місія якого – розвиток українського дизайну в усіх сферах. Domus Design підтримує українських виробників, галеристів і художників, діячів мистецтва та архітекторів.

Концепт простору буде втілено в індустріальному стилі, де представлені меблі українського виробника MON-BON, авторські меблі студії Solmaz Рrimavera та авторський живопис у стилі contemporary art Ігоря Мусієнка.

#Showroom матиме декілька зон: бар, лаунж-зону та сцену, де відбуватимуться презентації брендів. Щодня з 16:00 до 21:00 атмосферу створюватимуть DJ-резиденти радіостанції NRG Україна.

Гості зможуть зареєструватися на сайті fashionweek.ua та отримати електронне запрошення, яке надасть їм можливість відвідати #Showroom безкоштовно з 3 по 7 лютого.

#MASTERING SALEЯк опанувати продажі

UFW_anons_1

6 лютого практична платформа «MASTERING SALE – Як опанувати продажі» відбудеться у Мистецькому Арсеналі.

Виступи експертів на практичній платформі «MASTERING SALE – Як опанувати продажі»  будуть присвячені питанням організації ефективних продажів у fashion-індустрії.

9 провідних фахівців української рітейл-індустрії поділяться власним досвідом і розкажуть про організацію продажів B2C, online-, offline-продажі та розробку омніканальних форматів.

Виступи спікерів об'єднано у 3 панелі, на кожній з яких три доповідачі торкнуться одного з аспектів організації продажів дизайнерських брендів.

Прослухати виступи спікерів практичної платформи можна буде безкоштовно після реєстрації на сайті fashionweek.ua.

#EPSON DIGITAL FASHION

Fashion DNA Ukraine

Компанія Epson та Ukrainian Fashion Week вже вдруге проведуть в Україні конкурс Epson Digital Fashion. Конкурс відбувається за міжнародним форматом та орієнтований на fashion-дизайнерів, які прагнуть створювати власні авторські принти. Під час конкурсу компанія Epson відкриє широкі можливості друку на тканинах.

Автори колекцій-переможців отримають цінні призи та зможуть пошити власну колекцію із тканин, надрукованих на широкоформатних принтерах Epson. Фіналісти конкурсу будуть представлені на сторінках журналу ELLE UKRAINE.

Умови конкурсу і старт конкурсу будуть оголошені 7 лютого о 19:00 у Мистецькому Арсеналі.

Під час презентації буде представлено колекцію переможниці попереднього конкурсу Катерини Кравчук (KRYHITQA).

#Fashion Tech Ukraine 

Fashion Tech Ukraine

Fashion Tech – один із найперспективніших шляхів розвитку моди.

У 2017 році Ukrainian Fashion Week спільно з громадською ініціативою Kyiv Smart City започаткував платформу Fashion Tech Ukraine, присвячену інноваційним технологіям у світі моди.

Під час Ukrainian Fashion Week, у просторі Fashion Tech Ukraine в Мистецькому Арсеналі, будуть представлені демозони, що презентують нові технологічні можливості для fashion-індустрії.

Крім цього, платформа Fashion Tech Ukraine торкнеться питань усвідомленого споживання у моді та шляхів вирішення проблем, спровокованих fast fashion, за допомоги інноваційних технологічних рішень.

Цього сезону в рамках проекту Fashion Tech Ukraine започатковано безкоштовну лекційну програму, спікери якої розкажуть про матеріали, технології виробництва, сучасні методи і платформи продажів, вивчення попиту та його аналіз. Тобто – про все, що може допомогти на будь-якому етапі продуктового циклу – від створення одягу чи аксесуарів до їх дистрибуції до кінцевого споживача.

Відвідати лекції можна за реєстрацією на сайті fashionweek.ua.

Ukrainian Fashion Week та Kyiv Smart City відкриті до співпраці з fashiontech-проектами, які виступатимуть своєрідними «агентами змін» – не тільки здійснюючи реальні трансформації на ринку, а й формуючи соціальний капітал.

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!