Мильний аскетизм

Share on Facebook

МАЯТНИК ЛЮДСЬКИХ УПОДОБАНЬ ГОЙДАЄТЬСЯ, ТРЕНДСЕТТЕРИ ВПАДАЮТЬ ІЗ КРАЙНОЩІВ У КРАЙНОЩІ. ЩЕ ЗОВСІМ НЕДАВНО КОЖЕН ПОВАЖАЮЧИЙ СЕБЕ ВИРОБНИК НАМАГАВСЯ ДОДАТИ ДО ПРОДУКТУ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ «ФІШОК». ТЕПЕР ЖЕ ПЕРЕДОВІ КОМПАНІЇ ЗМАГАЮТЬСЯ У МІНІМАЛІСТИЧНОСТІ.

Ось, наприклад, мило. Чого тільки не понавигадували маркетологи: антибактеріальне, інтимне, дитяче, заспокійливе, з ароматами Парижу/Сходу/лаванди/маракуї, із кольорами всього веселкового розмаїття. А ще – рідке мило і твердий шампунь (цікаво, якби переклеїти етикетки – хтось би помітив?).

soap-good-thing-jasper-morrison-design_dezeen_2364_col_9

І от, коли виробники мила придумали вже все, що тільки можна було придумати із цим звичайнісіньким засобом гігієни, з’являється open-minded британський дизайнер Джаспер Моррісон. Для бренду Good Thing він розробив мінімалістичне мило на основі гліцерину. Там немає нічого зайвого: ні ароматичних віддушок, ні барвників. Це простий напівпрозорий брусок, на якому так і написано “Soap” («Мило»). Єдина його функція – мити, і воно справляється з нею на відмінно. Без алергій і післясмаку. Кожен брусок легко розламується на 4 шматки, щоби розмістити їх по всіх мильничках у домі.

soap-good-thing-jasper-morrison-design_dezeen_2364_col_13

А тепер питання: як його продати? Як змусити покупців хотіти саме це мило? Open-minded маркетолог додумався: розрекламував продукт на усіх можливих виставках, а тоді зробив його… важкодоступним!

soap-good-thing-jasper-morrison-design_dezeen_2364_col_10

Це мило можна купити тільки за попереднім замовленням на сайті. Та й ціна така, що покриває витрати і на креативного дизайнера, і на далекоглядного маркетололога, – 29$ (близько 800 грн) за шматок з чотирьох частин. Мовляв, хочеш модного мила – ставай у чергу і розкошелюйся!

Текст: Катерина Обертас

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!