Сюрреалізм і гурмани

Share on Facebook

ЇЖА, ЯКА ЧЕРЕЗ ОЧІ ПОТРАПЛЯЄ ПРОСТО В МОЗОК, – ЦЕ "THE GOURMAND" – БРИТАНСЬКИЙ ЖУРНАЛ ПРО СЮРРЕАЛІЗМ В ТАРІЛЦІ. СУМІШ КУХНІ, МИСТЕЦТВА ТА РАВЛИКІВ – ОСЬ ВАМ КОРОТКО ПРО ВИДАННЯ.

Issue_10_1_1024x1024

Перший номер "The Gourmand" вийшов у червні 2012-го. Із того часу на сторінках журналу з’являлися статті про алкогольну археологію, соціальний статус кетчупу, любов японської поп-арт художниці Яйої Кусама до гарбузів тощо – щоразу ємко, креативно, на грані здорового глузду та геніальності. Наприклад, в одній зі статей італійські архітектурні риси були відтворені за допомогою макаронів відповідної форми.

Issue_01_1_1024x1024

Засновники видання – дизайнери Девід Лейн та Марина Твід – хотіли створити щось приємне, креативне, надихаюче про їжу і зовсім несподівано зайняли… порожню нішу! ТАК про харчі не фотографує і не пише ніхто. 120 сторінок ексклюзивного контенту без реклами.

Issue_07_1_1024x1024

Підхід до культурних питань за допомогою їжі дає "The Gourmand" перевагу над публікаціями з більш безпосереднім фокусом. Наприклад, Лейн згадує, як в одному з інтерв’ю нью-йоркські музиканти розповідають про свої улюблені помешкання та делікатеси. «Якби ми були просто музичним журналом, то навряд чи нам би вдалося поспілкуватися з усіма цими людьми,» – каже Девід, адже конкуренція між виданнями висока, багато митців не хочуть розповідати про свої майбутні кар’єрні плани тощо. Але коли пропонуєш їм поговорити про улюблені страви чи вино, вони радо погоджуються. І в кінці-кінців, все рівно розповідають про роботу.

Issue_06_2_1024x1024

Журнал "The Gourmand" зумів вловити природню синергію між творчістю та їжею. Цей поліграфічний делікатес хочеться смакувати очима. Передозування неможливе.

Issue_08_1_1024x1024

Текст: Катерина Обертас
Фото: офіційний сайт The Gourmand

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!