Словозустріч: чесно про FASHION PR

Словозустріч: чесно про fashion pr
Share on Facebook

НАЙКРАЩИЙ ПІАР – ЦЕ НЕПОМІТНИЙ ПІАР. СТВОРИТИ ПРАВИЛЬНИЙ ІМІДЖ У FASHION-ІНДУСТРІЇ – ЦЕ ЮВЕЛІРНА РОБОТА: КЛОПІТКА, ВІДТОЧЕНА І ЗІ СМАКОМ. ЯК СТВОРИТИ ДНК БРЕНДУ, ЯК ВИЙТИ НА СЕЛЕБРІТІ ТА ЇХНІХ СТИЛІСТІВ, СКІЛЬКИ КОШТУЮТЬ ЛУКБУКИ І КАМПЕЙНИ, А ТАКОЖ ЯК ПОТРАПИТИ У МІЖНАРОДНІ ВИДАННЯ?
 

Словозустріч: чесно про fashion pr

На бесіді «Чесно про fashion pr в цифрах та картинках» Юля Смідович та Женя Портфілова з агентства «Fashion Office» поділилися рецептами зі своєї «кухні»: секрети ведення бренду, ребрендинг, соціальні мережі, робота з пресою і селебріті, організація шоу, міжнародні зйомки.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Незважаючи на те, що fashion-ринок відрізняється від інших галузей швидкою мінливістю, різноманітністю і несподіваними рішеннями, серед способів просування брендів простежуються певні тенденції та пріоритети.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Бренд повинен мати унікальне впізнаване обличчя, свої особливі акценти: неможливо стати другою Zara, але можна стати швидшою, ніж Zara, чи дешевшою. Тоді Ваш бренд – не клон, а окрема fashion-одиниця.​

Словозустріч: чесно про fashion pr

Знайдіть будь-яку знаменитість, яка б теоретично могла одягнути Ваш одяг: хоч Ріанна, хоч Ольга Сумська. Вона може ніколи й не дізнатися про існування Вашого бренду, головне, щоб Ви дуже персоналізовано відчували, для кого саме створюєте.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Бренд має знати, чого він хоче: завоювати український ринок? стати лідером серед виробників весільного одягу? продаватися у кожному першому шоу-румі Парижу? Якщо відома ціль – шляхи до неї знайдуться.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Піар – це створення іміджу, а не виконання плану продажів. Але грамотне просування бренду – це запорука інтересу ЦА. Отже, є перспектива зростання.

Словозустріч: чесно про fashion pr

У друкованих ЗМІ pr-публікації значно дієвіші, ніж рекламні макети.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Якщо подарувати Аллі Костромичевій куртку і забомбити її вимогами викласти фото в Інста – забудьте надалі й Аллу, й усіх її подружок. Натомість просто подаруйте куртку.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Сучасні технології та сервіси дають необмежені можливості. Хочете зйомку  свого бренду в Нью-Йорку, але кусається? Знайдіть тамтешнього фотографа-початківця і кілька моделей, перешліть одяг – вуаля! Стріт-стайл на фоні хмарочосів у Вас в кишені. І не треба нікуди їхати!

Словозустріч: чесно про fashion pr

Дизайнер повинен розробляти колекції. Піаром, продажами, стайлінгом, івентами та публікаціями у пресі повинні займатися відповідні фахівці. І швець, і жнець – це факапи, непрофесійність і дошивання колекції за 5 хвилин до показу.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Словозустріч — це про лайфхаки та інсайти професіоналів із різних галузей. Це дієві схеми роботи, нові ідеї, чесні цифри, нетворкінг.

Словозустріч: чесно про fashion pr

Текст: Катерина Обертас
Фото: Крістіна Клочай 

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!