Золото на чорному тлі. Kilian.

Share on Facebook

KILIAN. ЗОЛОТО НА ЧОРНОМУ ТЛІ. РОЗКІШ. КРИШТАЛЕВІ ФЛАКОНИ, КЛАТЧІ В ЗМІЯХ… ОСЬ ЩО СПАДАЄ НА ДУМКУ, КОЛИ ПРОСТО ВИМОВЛЯЄШ НАЗВУ ВІДОМОГО ПАРФУМЕРНОГО ДОМУ. ТА ЧИ БАГАТО ІЗ ПОЦІНОВУВАЧІВ НІШЕВИХ АРОМАТІВ ЗНАЮТЬ ПРО КОНЬЯЧНИЙ СПАДОК ЧИ ПРО КАРКОЛОМНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ БРЕНДУ? НИНІ МАЄМО ДОБРУ НАГОДУ ПОПОВНИТИ ВЛАСНУ ОБІЗНАНІСТЬ, ТАК ЯК В КИЄВІ ВІДКРИВСЯ ВОСЬМИЙ У СВІТІ БУТИК KILIAN. ОЧІКУВАНО, ЩО ГОЛОВНОЮ ІНТРИГОЮ ВЕЧОРУ БУЛО СПІЛКУВАННЯ ІЗ ТВОРЦЕМ – КІЛІАНОМ ХЕННЕСІ.

ph 99

Завдяки парфумерній мережі Aromateque столиця збагатилась не лише бутиком, а й поважними гостями. Адже на відкриття стору і презентацію нових ароматів (в ТРЦ Gulliver) прилетів сам власник бренду – Кіліан Хеннесі. Запрошені мали змогу поспілкуватись із ним особисто.

ph 180

Зоряна: Кіліане, розкажіть цю романтичну легенду про данину ангелів.

Кіліан: О так. В коньячній справі якийсь відсоток алкоголю просто випарюється із бочок. Ми ж називаємо це даниною ангелам. Часткою, яка забезпечує баланс, – сміється.

ph 74

І баланс брендові вдається. Вісім країн, де відкриті окремі бутики Kilian. Десятки сторів і онлайн майданчиків, де продається широкий асортимент від ароматів до домашньої лінії. Та найцінніше – це лояльність, особлива лояльність не так клієнток, як героїнь, які обирають флакони із золотими вишуканими літерами. Адже на відкритті чарівні гості чудово знали за чим прийшли і могли б самі скласти консультацію для необізнаного клієнта.

ph 82

Зоряна: Поділіться секретом успіху бренду. Адже для нішевої парфумерії, де є столітні імена, за десять років набути такої популярності в усьому світі – це не просто гарний приклад для наслідування.

Кіліан: О. Універсального рецепту немає. Десять років, так. Але ми лише рік тому почали працювати з інфлюенсерами. До цього відштовхувались лише від продукту. Флакони, матеріали, композиції, звісно.

ph 65

Кіліан дуже чесно випалює перше: “Я не знаю” – у відповідь на “як ви досягли такого успіху”. Але знаєте, дивлячись як він професійно тримається серед публіки, а головне – перед об’єктивами, стає зрозумілим, що бренд не просто так носить його ім’я. Тут має місце взірцева персоналізація, яка із назви переросла у всю справу загалом. В кожну деталь на кришці аромату до нотки манго, яке “виросло” із скуштованого десерту на резорті.

ph 57 ph 33 ph 30 ph 37 ph 25 ph 18 ph 2 ph 3 ph 5

Бутик Kilian – ТРЦ Gulliver, 1-й поверх.

Текст: Зоряна Нагребельна
Фото:
 AROMATEQUE

Афіша івентів

Афiша Iвентiв

Дякую!

Ми з вами зв'яжемося у найближчий час!